ارسال پاسخ

۱۳ دى ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3301

pvc-asso.ir

تحلیل بازار پلاستیک های ساختمانی تا سال  2023

این گزارش بازار پلاستیک های ساختمانی براساس نوع ( پلی استایران بسط یافته، پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید و پلی پروپیلن )، کاربرد (مواد عایق، درب و پنجره و لوله ها) ؛ مصرف کننده نهایی و منطقه را تا سال 2023 تحلیل می کند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

 پیش بینی می شود که این بازار از 75.6 میلیارد دلار در سال 2018 به 105.7 میلیارد دلار تا سال 2023 با رشد سالانه 6.9 درصد برسد. رشد بازار پلاستیک های ساختمانی به رشد صنعت ساخت و ساز در هر دو بخش مسکونی و غیر مسکونی نسبت داده می شود.

 

براساس نوع پلاستیک ها، بازار پلاستیک های ساختمانی به پلی استایرن بسط یافته، پلی اتیلن، پلی پرو پیلن، پلی وینیل کلراید و سایر موارد ( ورق های اکریلیک، ورق های پلی کربنات و پلاستیک های تقویت شده) تقسیم شده است. پیش بینی می شود که پلی وینیل کلراید بزرگترین سهم از این بازار را در این دوره پیش بینی داشته باشد.پلی وینیل کلراید تا حد زیادی در لوله ها استفاده می شود و دارای خصوصیاتی از جمله رسانایی گرما، عایق، مقاومت در برابر خراش، دوام و انعطاف پذیری است که بازار  pvc را هدایت می کند. علاوه بر این، هزینه سایر مواد در مقایسه با  pvc بالاتر است.

 

براساس کاربرد، بازار پلاستیک های ساختمانی به مواد عایق، پنجره ها و درها، لوله ها و سایر موارد( کرکره، پانل های سقف و دیوار پوش ها) تقسیم شده است. در میان اینها بخش لوله ها بزرگترین سهم از بازار را در این دوره پیش بینی دارد.

 

تقاضای رو به رشد برای مواد سبک که بهره وری بالایی را در ساخت تضمین می کند، به رشد کاربرد لوله ها در بازار پلاستیک های ساختمانی کمک می کند. کاربرد مهم دیگر درب و پنجره هاست.

 

بازار پلاستیک های ساختمانی برای آسیا اقیانوسیه، اروپا، آمریکای شمالی، خاورمیانه ، افریقا و آمریکای جنوبی مورد مطالعه قرار گرفته است. پیش بینی می شود که بازار پلاستیک های ساختمانی آسیا اقیانوسیه از نظر ارزش در بالاترین میزان  CAGR ) نرخ رشد سالانه مرکب) طی این دوره پیش بینی باشد. انتظار می رود بازار جهانی پلاستیک های ساختمانی در این دوره پیش بینی رشد بالایی داشته باشد.

 

صنعتی شدن سریع همراه با افزایش تقاضا برای انواع پلاستیک ها از صنایع مختلف مانند ساخت و ساز منجر به رشد بازار پلاستیک های ساختمانی آسیا اقیانوسیه شده است. علاوه بر این، ظرفیت تولید بالای چین با نرخ پایین، این منطقه را برای بازار پلاستیک های ساختمانی جذاب کرده است.

 

صنایع کلیدی مختلف مانند ساخت و ساز به دلیل در دسترس بودن نیروی کار ارزان، سیاست های حمایتی دولت و در دسترس بودن منابع طبیعی، از مناطق غربی به کشورهای آسیا اقیانوسیه به ویژه چین و هند منتقل شده اند که این به نوبه ی خود منجر به رشد و فرصت های مصرف بیشتر پلاستیکهای ساختمانی در این منطقه خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد